RSS

berjuang sbb nk kurus




starting point : 86.2kg (tinggi 168cm)

2 jan 2011 : 82.3kg (lost 3.9 kg)

Sunday, January 9, 2011

usaha lagi

sekian lama meninggalkan blog..ermm ni tnda2 dah malas ke?waaa..tlg..jgn la malas.
ok dah beratkins utk hampir sebulan..gumbire rase hati sbb berjaya tak makan nasi n geng2 nasi yg sewaktu dgn nasik..bihun ke ape ke..mmg tak..tpi slama sbulan atkins ni..mmg honestly byk kali aku terkandas...mkn lebih dari 20g..n stiap kali terasa lbh mulalah senangkan hati..takpe...ni kire your cheat day...tpi kalo dah ari2 cheat...tak blh la..ermm.please smgt..dtg la balik..aku nk kurus..

n aku perasan sumthing...everytime aku nengok biggest loser aku akn smgt..n arini pn smgt update blog sbb mlm tdi tgk jilian memarah2 family gumuk tu suh exercise...n tup2 mlm tdi b4 tdo..tetibe rase nk exercise..huhu..sungguh yoyo-or saje aku ini

takpe..since hari ni ari senin..aku mula lagi...aku nk buat induction ni sampai aku lebam..heheh..atleast blh get rid of nasik..tu sudah sgt baguih..MySpace

ok mengupdate berat terkini.:
selepas reinduction atkins





ok..aku mula percaya pd diet ni..plus tgk perkembangan si nujie ni lagi la aku kagum..smoga aku mampu kuat seperti nujie n sifu zul

n last week..[mls sbnrnyer nk ckp psal last week] sbb tak begitu indah..aku diet tpi terabur..dgn exercise langsung TAK..ape nk jadi?so minggu ni perlu berubah..n mesti berubah

so ambik berat starting 82.3kg sbb pagi tdi timbang pn 82.8kg..so takpe..kasik semangat skit..nk mula balik..walo naik 0.5kg,tpi usaha kna truskan...pas sorg2 ilang no 8 tu..aku biler lagi...MySpace 

1 comment:

Cik Jue said...

betullah..bila tgk TBL ,rase jam tuh jugak nak lari 10km...

Post a Comment