RSS

berjuang sbb nk kurus




starting point : 86.2kg (tinggi 168cm)

2 jan 2011 : 82.3kg (lost 3.9 kg)

Monday, March 1, 2010

azam tu impian..bkn azam anak pak mail!

MySpacekan first day..kna la semangat..hehe..

ok..memula kte bercerita ttg cmne agaknye rupe aku bile dah kurus...ehh tak...cmne plan untuk aku nk kurus ni..
setelah meninjau beberapa belog yg menceritakan ttg camne diorg kurus..n ade lak yg join program 99HTN [hari-tanpa-nasi]...nape aku tak tau pn pasal program ni..alahai..terlepas sudahh...

takpe2..as long kte berdisiplin tak salah kalo aku amik idea tu utk diri aku sendiri..sememangnye takkan menang contest tu since tarikh contest pn dh tutup..

ok..plannyer camni..aku akn cube program 15 minggu tanpa nasi..which means..kalo dikira2 harinye..ade lebih kurg 105 hari...lebih 6hari dari 99HTN..kan tanak kalah...huhu..

the three months start today...1 MARCH 2010..
so it will end up by 13 JUNE 2010..ahha..jatuh pade tarikh anniversary saya..owhh..lucky day tuMySpace

then insyaAllah at the same tyme..and i'm trying for this first week..aku nk try wat detox yg 7days tu..cam menarik je tgk diorg2 blh hilang byk kilo in just a week..nanti daku critakan bgaimana nk wat..

selain aku kawal mkn..aku jugak ade register gym and aerobic class..masuk hari ni..dah 3hari dah..n aku jugak akn updatekan ttg workout2 yg dilakukan..MySpace

kali ni..cara diet aku more on traditional way..no supplement..sbb aku takot side effect..kan penat2 je kurus skali mati cpt...ehh tak2...kalo korg dah mmg mkn supplement ke food replacement ke..go on la...aku tak nak wat dlu sbb nk cube cara ni pulak...


buat mase skrg scale utk timbang diriku yg berat ni blum bli lagi...nnt akn aku updatekan berat sebenar bile dah bli scale tu nnti k..MySpace

No comments:

Post a Comment