RSS

berjuang sbb nk kurus




starting point : 86.2kg (tinggi 168cm)

2 jan 2011 : 82.3kg (lost 3.9 kg)

Monday, March 1, 2010

day 1~ 15weeks-without-rice

hari pertama
1 march 2010

wake-up : 1 gelas air kosong

arini saya tak breakfast sbb dah lambat utk ke gym..sempat minum 1000ml air kosong yg dibawa bersama


brunch (11.30a.m) : sepiring buah-buahan..consists of green apple,red apple,kiwi
                               1000ml air kosong (diperah lemon tanpa gula)


lemon tu aku tidak makan begitu saje...gile hape..masam kot

so lunch saya skip yer..since terasa kenyang lagi..

dinner (9.30 p.m) :  1/2 piring yong tau foo (tnpa kuew tiow) *dinner tak sepatutnye selmbat ni...tapi hari ni ade ngajar..so dinner after class.
                              1000ml air kosong (diperah lemon tanpa gula jugak)


air kosong campur lemon


my workout

arini buat gym..aerobic agak advanced..so aku tak mampu nk ikut...lagi pn bak kate instructor aku..kalori lebih banyak burn dgn kardio,cycling...pendek kate alatan gym tu la..

 5min cycle 
 warming up
 sit up 10kali (4set) * sgt sakit badan wooo..terutamanye bhgian perut..
 cycling lagi 4min [average] + 1min [speed up] (for 30minute = 6set of 4+1) *yg ni tyme buat tu blh tau kunun2 ko lari brape meter..so mine is 10.1 km..walaupun still kat tmpt yg same...heheh..calori burns pn 205  triceps 10kiri 10 kanan (2set)
warming down..


No comments:

Post a Comment