RSS

berjuang sbb nk kurus




starting point : 86.2kg (tinggi 168cm)

2 jan 2011 : 82.3kg (lost 3.9 kg)

Tuesday, March 2, 2010

day 2 ~ 15weeks-without-rice

day 2
2 march 2010

wake-up: 1 gelas air kosong

arini aku tak ke gym..adoi..sakit sangat badan2..bawah peha..buntuit..sume sakit..lagipun aroma fitness tu akan aku kunjungi 3kali seminggu..makonyo kalo ade yg skip2 tu takpela..as long  in that week cukup 3kali..

so tak gi gym..arini jugak merupakan hari kedua detox..sepatutnye kna consume vege je hari ni..tapi mcm kurg jadi skit.MySpace.alahai..dugaan sungguh la..pagi sampai la ke lunch..sume ok...dinner aku problem skit..

breakfast ( 9.30a.m) : 1 pinggan sayur campur yg lazat lagi enak..takde minyak..rencahnye ikan bilis letak sikit...oohhh sedap jugak ratah sayur je ni
                            1000ml air kosong (diperah lemon tnpa gula-gula)
so inilah sayur campur resepi aku..
kandungannye, kacang peas,saderi,kobis,carrot,brokoli,cauli flower,sawi bunga dan salad
aku masak byk sbb nk mkn for lunch jugak



gmbr same takpe kan...air nyer baru..kaedahnye same

dalam kul seblas..aku rase lapar...emm..not exactly lapar..tapi sayur tdi cm sedap...so mkn lagi skit..tapi since dlm article tu "You are encouraged to eat until you are stuffed with all the new and cooked vegetables of your choice. There is no limit on the account or type "

lunch ( 1.30p.m)     : 1 pinggan sayur campur
                         1000ml air kosong perahan lemon MySpace

dinnet (7.30p.m)     : 1mangkuk sayur (pak choy) berkuahkan tomyam *waaaa..aku kantoi sbb letak sotong sambal tumis..but still takde nasik...blh consider tak??
                          1000ml air kosong perahan lemon

my workout for today

since aku tak gi aroma fitness centre arini...so aku gntikan dgn senaman lain


tara


skipping 100kali sebanyak 5set..= 500 kali katak melompat..huhu

penat jugak speaking skipping ni..berpeluh2 MySpace daku nk abeskan 500 tu...then warming down..pastu rehat main tenet


ok..sudah masenye utk aku hibernate..tataaaa..jumpe lagi belog syg..MySpace

No comments:

Post a Comment