RSS

berjuang sbb nk kurus




starting point : 86.2kg (tinggi 168cm)

2 jan 2011 : 82.3kg (lost 3.9 kg)

Saturday, December 25, 2010

kemerapuan....tu la byk sgt mkn ikan kerapu

ok smangat nk update mengikut hari mmg tak bape berjaya..ntah nape ekk..padahal sume gmbr mknan dah snap everytime makan.

but anyway..ade bnda yg aku nk share sbb menda ni berlaku pada aku sndri..ok..setelah mengkhatamkan sume isi kandungan blog dzul..mmg ade one of the entry tu die ckp,jgn dok g timbang sepuluh kali sehari...ok tu tipu...jgn dok timbang too frequent...n maybe sbb aku eksaited sgt after losing 2kg in 3days with atkins,then blh katekan slalu aku nk g naik atas penimbang..

perkara ni mmg tak bagus..mmg nmpk cm bkan ade ape sgt pn kan..just naik n tgk bacaan..masalah nyer habits ini akn membuatkan anda2 ilang smgat nk kurus n lagi worst u will start thinking this way,"adoii,,baru turun 2kelo,pastu naik plak 0.5kelo.."n that will make u rase nk melantak je bebyk..aduihh..mmg jenuh aku nk back kpd disiplin asal..and finally tersasar2la 2 3 hari melebihi 20g of carbs intake....

selamba badak makan domino's pizza tnpa was2...arghh..nape jadi begini..please marah aku skrg...heheheh

ok..aku insaf skrg..n aku tak buat dah...

plus plus plus..aku nk gtau..aku ade pembakar smgat balik...aku menang contest kat blog si dzul tu..n hadiahnyer pooh..mmg nmpak cam..ala..pooh je kot..TAPI...bnda tu blh jadi catalyst utk ko capai berat idaman..so aku akn lebih bersemangat..yeah!!

setelah menang 1 contest baru aku tau perasaan menang kontes ni mcm menang loteri...ehh..ko pnh ke menang loteri??hehehe..so sape2 ade contest blh la invite aku...pastu pastikan aku yg menang la...tak kesian ke tgk kegigihan aku nk menang adiah..heheh

till then..

No comments:

Post a Comment