RSS

berjuang sbb nk kurus




starting point : 86.2kg (tinggi 168cm)

2 jan 2011 : 82.3kg (lost 3.9 kg)

Tuesday, December 21, 2010

pic2 gumuk..

bagi menimbulkan rase benci gumuk..maka aku update latest foto yg menjengkilkan...aku tanak gumuk..n please..aku nk kurus...really eager!!tadi pegi farmasi gtau yg my period cycle is not in right order..pharmacist tu suh check kencing manis...terus cuak giler..aku tanak sakit..cukup la yg dikatekan penyakit keturunan tu stop sampai ke ayh aku je...aku sendri sengsara tgk ayh kna cucuk2 insulin hari2...aku bukan nk kurus utk cantik sbb aku mmg dah cantik...cehh..mmg ayt minta pelempang...tade2..aku nk kurus sbb aku nk sihat...

please reduce..please reduce

 gumuk tak terhingga...lagi mau layan secret recipe

ni gmbr kenduri dirumah kwn aku..

2 comments:

waniez said...

salam,
hi.. sj jln2 jmpe blog nih..
nadia, share la berat dulu dan kini..
sy pn br sbln start, x byk kilo trn tp inchi terasa la jeans da rs longgar skit..

nadia said...

ok wanie nnt kte tukar2 link k..thnx dtg jenguk2

Post a Comment